25 januari 2010

Idag blev vi färdiga i den gamla lägenheten!! så jädra underbart skönt att inte behöva gå dit mer...
och så himla underbart jävla skönt att slippa vissa psyko människor.. dom har verkligen stora problem i sina huvuden!!

Ringde hon som ska ha lägenheten så hon kom dit och kolla hur det blev och så fick hon en nyckel =)

Imorron blir det upp tidigt.. skicka jennifer te skolan och sen äta frukost o så sen bär det av till borås med mamma och systeryster.. Ska in till MB och lämna resten av alla nycklarna så behöver jag inte tänka på det mer!
GOOOOOOOOOOTT!!!

Sen på dagen får jag besök av wife och nettan.. ska bjuda på mat och wife bjuder på efterrätten =) hehe

Nästa helg blir det party med girlsen som man alltid umgicks med förr.. ska bli kul.. så det blir jag, wife, simone, marina, natalia och nettan!! Hoppas att vi får en suuper duper rolig kväll =) Massa kort ska tas med =)
fattas nån tjej men men... Vi kommer ändå ha kul =)

Nu har jag lagt jennifer och snart hoppas jag lille Benjamin somnar med.. Han verkar vara lite trötter..

nä nu ska jag tjata med wife på msn..

sen blir det säkert lite tjat i mobil med henne över en cigg Haha..

chaoooO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0