19 mars

fasiken.. skriver ju nästan aldrig här längre!
Vet inte riktigt vad man ska skriva..

Har inte gjort så hemskt mycket det senaste!
Mest jobbat och så.. nu ska vi börja med nytt schema från och med 5 april.. tvättstuge schema.. Får hoppas att det blir bättre när man får lägga lite som man själv vill jobba. blir lättare att planera in saker.. Ska iaf börja jobba långhelger.. alltså 7.00 till 21 eller 21:30.. och jag är väldigt positiv till det.. man jobbar inte alls så hemskt många helger som man gör nu.. =) alltså mer ledigt på helger.. hehe..

Vi har beställt hem ett wii spel.. äntligen om jag får säga så haha.. ungarna tycker det ska bli kul.. så det lär la bli jag och barnen som kommer spela sönder det =)

Har lite planer på hur jag vill ha det i vardagsrummet.. synd bara att pengar inte växer på träd.. så det får bli lite pö om pö.. men kommer garanterat bli fint när det är klart..

jobbade kvällen idag.. Carlos va snäll och hämtade mej och martina.. Käre fader min vill ta sig en sup annars hade han hämtat..
jobbar tidigt heeela helgen så ingen sovmorgon för mig inte...

Kanske ska klippa mej imorron. beror på om sara hör av sig till mamma.. Jennifer ska få klippa sig på söndag.. då kommer sambos kusin och klipper henne. hon är ju frisör =)

Hon och sambos andra kusin kom hit i onsdags från chile!
så idag fick vi presenter från svärmor min.. =) =)

nä om jag ska ta en cigg och sen bädda ner mej i sängen och glo på film..
sambo är hos ale.. och han LOVADE att komma hem senast 2.. men fårse om han håller va han lovar. han brukar ju inte vara så jätte bra på det precis.. Fast han vet att jag går och hämtar han annars..

chaooO!

slänger in ett kort på Våran lille vovve och chico! såå söta!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0