26 november

Jag är verkligen såå dålig på att uppdatera bloggen!! Har inte tid till det om jag ska va ärlig..
Har vart väldigt mycket den sista tiden.. Jobb och allt möjligt,... Hade inte suttit helt fel med lite semester nu.. Tänk om man hade kunnat resa iväg.. det hade vart såå gött..

Igår va jag i borås med mamma.. vi åkte direkt efter jobbet..
Hittade äntligen ett par vinterskor till mig =) Köpte julklappar med.. Jag tror att barnen kommer bli väldigt glada över sina juklappar.. =) =)
Efter borås körde pappa mig till affären så jag fick stoooor handlat.. så nu har vi massa mat =)

Idag var jag på utvecklingssamtal på dagis sen åkte jag,benjamin,jennie,rasmus och lilleman hem till pappa och städa lite.. nya gardiner fick han med,.. blev jätte fint =)

Sen va jag,benjamin o mamma i skene skog och hämtade sambo från jobbet.. släppte av han o benjamin hemma sen åkte vi te jysk o massa andra affärer..

Nu sitter jag här och har sååå tråkigt.. hade gärna lagt mig i soffan framför tvn men benjamin spelar xbox..

Har pratat med my wife med.. imorron åker hon till sin mamma.. tro inte du slipper undan kvälls ciggen med mig ;) Hoppas du verkligen får de lugnt o skönt och att du får tänka lite på din framtid..Looove you Honey♥


Nä nu ropar benjamin på hjälp så jag får bara gå dit o hjälpa han..

Byebyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0