1 september

Nu har redan september månad startat.. herre gud va månaderna går fort!!

Min födelsedag va helt okej.. hade familjen och några vänner här hemma.. blev nöjd med allt jag fick =)

På lördag hade jag sambos faster med barn här.. sen gick vi till sara&catete en stund och drack lite grann..

söndagen var en riktig slapp dag. så skööönt!!

Har jobbat måndag o tisdag..idag tog jag semester!

Idag har vart en jobbig dag.. Ole's begravning va idag. Var verkligen jätte fint.. Mycket folk och så. Mycket känslor..

Efter begravningen åkte vi hem och åt lite grann. sen åkte jag,mamma,natta och kristina till borås.. Där jag äntligen fick shoppat upp mina presentkort.. Och jag hittade massa fint ;) är riktigt nöjd faktiskt.. =)

Kom hem från borås och åt middag. sen kom jennie och hämtade mej o linda. vi åkte ner till min underbara vän Katy ♥! Satt där och pratade i nån timme. sen fick vi åka för jag va tvungen att hinna handla och så skulle dom hämta kevin från fotbollen!

Imorron jobbar jag tidigt sen är jag ledig fredag,lördag o söndag!
På lördag fyller min älskade pappa år.. han tror att vi ska ha kfräftskiva hemma hos syrran men vi har beställt bord på en resturang i borås och efter det blir det tårta o kaffe hemma hos min käre broder! =) Pappa kommer nog bli lite paff, tror jag! =)

Har pratat mycke med min wife oxå.. =) det är tur att vi har varandra så vi kan gnälla av oss lite.. ;) Jag amo you ♥

Här kommer en så fin låt!! den spelades på ole's begravning!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0