12 september

Dagen vi firade pappa blev helt lyckad =) Han blev såå glad..
När vi satt på oliven kom hon som tar emot beställningar fram och frågade om det finns någon heter åke som sitter här.. Pekade på pappa och hon gav honom en present.. Brorsan frågade syrran va de va men vi visste ingenting.. Pappa tar bort present pappret och håller upp en ål.. hahaha.. fan va vi skratta.. sen kommer mina kusiner in.. Pappa blev verkligen glad, det syntes på honom.. =) Va längesen man träffade dom så de va kul.. Väl hos brorsan fick vi gooood tårta och så.. Pappa fick sin present från oss och jag fick en present av brorsan då dom inte va hemma när jag fyllde.. Nöjd blev jag över min flaska TEQUILA ;) woooho.. den ska jag spara tills min älskade vän känner sig redo för alkohol.. =)

I veckan har det bara vart jobb o åter jobb..

Sambo har trogligtvis njursten.. i tisdags natt väckte han mej.. han hade såå ont så det va bara att åka in te akuten.. Han fick en spruta och så..

I fredags va det personalfest på Rönnan.. =) Det va suuuper kul.. Jag,Kristin,johan,linnea,sandra o robin träffades hos kristin vid 4 tiden och började skåla lite smått =) efter festen på jobbet drog vi till Kinna Krog.. Hade faktiskt riktigt roligt.. Tycker man ska göra sånt lite oftare! Trevligt sällskap och gott att dricka är aldrig fel! =)

Igår var det lugnt.. Vi var nere på skene marten en stund.. sen gick vi hem till Katy o dom o fikade lite..
 På kvällen skulle jag ha kollat på prince of persia men råkade visst sten somna på soffan! haha,, fårse om jag kollar på den ikväll istället..

Idag fick jag ett sms av dragana som frågade om jag va vaken.. Eftersom jag inte har pengar på telefonen fick mamma snällt skicka ett sms åt mej.. Hon ringde upp och vi tjatade nästan i 40 min.. haha.. Mycket att prata om.. Hon har ju haft semester i 5 veckor.. =)

Imorron är det jobb som gäller för min del.. jobbar kväll med dragana.. kommer bli mycket tjat haha =) och kanske får vi besök av johan... =)

Nää om jag skulle fortsätta städa.. tråkigt men men..

chaoooO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0