26 september

sitter här på jobbet och väntar på att klockan ska bli halv 10 så jag kan gå o ta bussen hem.. ska bli skönt att vara ledig imorron.. har ju jobbat lång pass igår och idag så har knappt sett barnen eller sambo.. Benjamin har jag inte sett vaken sen i fredags... :( tråkigt faktiskt men ganska skönt att jobba såna pass för det blir mer timmar..

Nästa vecka jobbar jag bara tisdag och onsdag.. skulle jobbat på torsdag med men har tagit semester..
Tänkte köpa lite målarfärg imorron så jag kan börja måla om hemma.. så på torsdag lämnar jag benjamin på dagis.. så jag är hemma själv heeela förmiddagen. jennifer är ju i skolan..
Ska få besök av wife och nettan med.. det ska bli trevligt.. =)

Annars har det inte hänt så speciellt mycket sen sist jag skrev..

Imorron ska min sessa ta skolkort så jag ska upp och fixa till henne i håret o så. :)
och på fredag är det prinsens tur att ta dagis kort =)

nä nu ska jag dra mej!

ChaoOOOo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0