2 februari 2011

Sitter här hemma och lyssnar på musik.. =) looove music... ;)

Benjamin sov men jag väckte han för syrran kom och hade köpt en "blay blay" som han ville ha.. snacka om att jag fick en överlycklig kille =)  Jennifer är hemma hos syrran. men hon kommer nog snart hem.. då är det dags för kvällsmat och sen sova..!

I Lördags var vi på kalas.. sen tänkte jag kolla va katita gjorde, o då fick jag reda på att hon skulle till hotellet med Karin och Linda.. tänkte, äsch va faan jag vill oxå med.. haha.. blev att fräscha till sig snabbt o sen iväg.. Hade ganska roligt och 100& nykter va jag nog inte heller hahaha... brände ju nästan upp alla katitas money ;)

Imorron e jag ledig.. ska skicka jennifer te skolan o benjamin till dagis en stund.. sen ska jag slänga ut sambon o hunden så jag kan få städa.. ska se om jag kan få med mig nån på en lååång promenad..

Min bästaste jobbarkompis fick äntligen sin efterlängtade bebis i fredags natt.. en liten kille =)

och sen väntar vi ju på att wifes bebis vill titta ut snart med.. den dära bebisen får vi allt skälla på sen haha =) nää verkligen inte.. bara massa goooos ;)

Väntar på att ewe ska titta in nån dag så vi får betalat den där klassträffen.. men känner jag henne rätt så kommer hon nog inte ändå ;) :P  hade vart lite typiskt henne om man säger så..!

ska ta mej en cigg och sen fortsätta lyssnar på musik.. !

chaooO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0