2011

Har inte skrivit på över 1 månad nu.. ojojoj....

Nyår firades hemma hos oss med sara,catete och william.. Var riktigt trevligt.. Vi åt jätte god fläskfile..mums.. =)

Efter det har de inte hänt så hemskt mycket..
Jobbar för fullt som vanligt.. annars hemma och tar de lugnt..
Väntar nu på att wife och dragana ska få ut sina bebisar så man kan få hålla dom små liven =)

I lördags var jag,sambo,barnen,ronja och rasmus i badhuset.. Barnen hade de kul medans jag tittade på.. kände inte för att bada.. ;)

Idag har jag jobbat...

sambo och benjamin skulle gå till shell.. då släpper ungen handen och nästan blir överkörd av en bil.. Tacka gud att bilen "bara" typ nudda han så han fick märke på ryggen.. Kunde gått riktigt illa där.. usch, vill inte ens tänka tanken... Ännu ett bevis på att min älskade ängla bror finns vid barnen sida och alltid skyddar dom! ♥

tänkte skicka sambo te shell för att köpa dricka då benjamin vill ha cola.. men då sa benjamin direkt att, " jag vill inte hänga med".. han blev nog rädd men för att vara snart 5 år så erkänner han det inte utan bara säger att, mamma, jag blev inte rädd.. min lille prins..

Väntar nu på att mannen ska komma hem så jag kan gå till mm med martina o handla lite =)

just det.. Glömde ju skriva att jag har KLASSTRÄFF den 19 mars.. Fy helvete va roligt =)
dit ska vi =)

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0